Friday, November 21, 2014

Black Friday 2014 - Elefant.ro

Din pacate anul acesta s-ar putea sa nu am timp sa cumpar nimic.
Acu incerc in cateva minute sa vad ce pot gasi dragut de la ei si sa le comand daca pot.

Avem oferta la ceasuri pentru femei ( click aici ), dar nu-i de mine. Nu mai pot ceas din liceu ( adica sunt multi ani de atunci :D:P ) si nici nu-i ziua cuiva.
Avem ceasuri si pentru barbati ( click aici ), dar sotul are si cumnatu nu are nevoie :D
Si mai avem CARTI ( click aici ). Aici ii de stat. Ar trebui chiar anu asta sa nu mai ai nimic, nu de alta, dar nu mai am loc in biblioteca, una noua nu mi-am facut ca nu am banii momentan. Am un proiect frumos realizat de Miovi Design cu accesorii mobila de la Roxy Mob, dar nu-s banii.
Si oricum mai am o gramada de carti necitite.
Dar imi plac cartile, si macar sa ma uit sa vad ce oferte is...
Avem cartea domnului Klaus in format epub ( click aici ). Acu ca e celebru as cumpara-o si eu, desi habar n-am despre ce este vorba in ea, dar format epub nu prea ma atrage. Eu citesc pe stilu vechi, tiparit.
A fost si cartea, dar s-a epuizat ( click aici )
Am incerc si reusit o carte in format digital. Click aici. A fost mica. Cartea lui Ariel, mica si interesanta.
Si am mai gasit ceva interesant...boardgames...aici s-ar putea sa-mi aleg ceva pana la urma...cred ca fac un alt post, in care sa va si povestesc cate un pic despre jocurile respective...sa vad ce am deja, si ce as putea sa-mi mai iau :D
Accesorii bucatarie - tigai aproape toate date, click aici sau echipamente bucatarie click aici
Produse pe care nu stiam ca le au, bun de tinut minte.
Accesorii baie si compartimentari click aici - multe lucruri dragute si utile, daca nu ar fi atat de inghesuite lucrurile mele si m-ar interesa sa fie spatiu si frumos compartimentate.

No comments:

Post a Comment