Saturday, July 12, 2014

Voucher : Dermatologie consult si dermatoscopie

Mi-a aparut anu acesta o alunita asa din senin si am zis hai sa trec pe la un control, desi am fost de curand...asa ca mi-am luat un voucher.
Este vorba despre o alunita cu puncte negre, prima pe care am "primit-o" pana acuma, eu sper sa fie si ultima, dar nu avem de unde stii.
Cel mai aprofundat site despre alunite de care m-am impiedicat este aici, are vreo 21 de pagini. Mi se pare destul de complet pentru cine cauta amanunte, cum am fost eu...
Se pare ca inca sunt bine...
VOUCHER aici
L-am luat de pe Best Deals, primu pe care l-am gasit pe google cu oferta consult dermatologie...bine l-am ales si pentru clinica Anima, ca am mai fost pe la ei, si nu neaparat ca-mi palce de ei, dar ii aproape de mine...
Ce am citit pe net...nu este grav...atat timp cat nu se modifica sau nu incepe sa migreze...dar am zis sa fiu sigura, mai bine previ decat sa tratezi...
Si la fel mi-a zis si doctora de la Clinica Anima.
Am mai fost pe la ei, nu am avut probleme pana acum. Initial nu am reusit sa dau de ei sa fac programare, de abia pe la ora 18 si ceva mi-a raspuns imediat cineva si am rezolvat chiar in ziua respectiva.
Deci pana la urma a fost in regula.
Si mi-a zis doctora ca daca vreau sa o scot pot, dar nu la ei, si ca preferabil ar fi la un chirurg plastician, ca dureaza vreo saptamana pana se vindeca, trebuie copci, si sa nu ud, etc...deci pana la urma o sa raman cu ea.
Si mi-a zis sa am grija, sa nu o traumatizez, si sa o urmaresc sa nu migreze, sa nu isi schimbe culoarea, sa nu se modifice forma, sa nu creasca mai mare...la fel cum tre sa am grija si de restu de alunite...nu-s multe zic eu...nu cred ca am peste 50 buc...si a mai zis sa am grija cu pielea si cu soarele...lucru ce-l stiam...

No comments:

Post a Comment