Tuesday, July 1, 2014

Seriale : The Leftovers - Cei ramasi

The Leftovers ( Cei ramasi ) este cel mai nou serial original HBO.
Primul episod a fost aseara, luni, 30.06.2014, la ora 22.
L-am prins cam pe la sfarsit.
Ideea e interesanta, misterioasa, dar...nu am inteles mai nimic.
Nu am vazut nici de la inceput, cred ca am prins ultimile, maxim, 20 de minute si nu prea am inteles nimic.
Si am tot cautat pe net ca sa inteleg si eu ce se intampla in serial, nu de alta, dar nu prea ma atrage, si as fi vrut sa-l urmaresc. Ma cam oboseste, la fel ca Hanibal. Am vazut un episod, si nu mai am nevoie de el. Si imi mai aduce aminte de Carnivale, la fel nu am putut sa-l urmaresc, si poate si Lost, nici pe el nu l-am vazut.
In mare se pare ca subiectul e ceva de genul.
Intr-o zi 2% din populatie dispare, nu se stie de ce, de fapt pana la sfarsitul serialului s-ar putea sa nu se explice. Regizorul punand mai mult accent pe personaje decat pe poveste.
Si povestea incepe dupa 3 ani de la Plecare. Cativa si-au gasit salvarea in religie. Un nou cult se naste : Guilty Remnant. Iar fiecare personaj trebuie sa se obisnuiasca cu noua lume.  Si lumea cea noua e cam violenta. Actiunea se petrece intr-o mica suburbie de langa New York, Mapleton.
IMDB-ul pe mobil e naspa. Nu am gasit episoadele povestite.
Asa pe site ( calculator ) am gasit. Se pare ca ar fi 10 episoade, cel putin momentan, 5 sunt filmate. Episodul 1 Pilot a aparut duminica 29.06.2014.
Episodul 1 Pilot
Seful politiei se lupta cu problemele din viata personala si cea profesionala, in timp ce se implinesc 3 ani de la Plecare ( Departure ).
Episodul 2 Penguine One, Us Zero
Kevin se duce la un terapeut dupa cateva intalniri mai tulburatoare. Meg ( Liv Tyler ) ia o decizie in privinta viitorului ei. Tom ( Chris Zylka - 10 Things I Hate About You si The Secret Circle) si Christine ( Annie Q ) sunt intr-o situatie mai dificila. Jill ( Margaret Qualley ) si Aimee ( Emily Meade ) sunt interesanti unde a plecat Carrie.
Episodul 3 Two Boats and a Helicopter
Reverendul Jamison se lupta cu lumea care il considera pe cei plecati ca fiind eroi. Este amenintat cu moartea si din ce in ce mai putina lume participa la slujbele lui. Afla ca s-a putea sa-si piarda biserica.
Episodul 4 BJ and the AC
Tom si Christine intampina niste probleme intr-un spital si pe drum. Kevin primeste niste vizitatori neasteptati. The Guilty Remnant ( Marturiile Vii ) se fac simtiti.
Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/The_Leftovers_(TV_series)
FB https://www.facebook.com/TheLeftoversHBO
Exista si carte The Leftovers de Tom Perrotta, dar nu o sa ma intereseze sa o citesc ca sunt diferente, si o sa ma enervez degeaba.
Matt Jamison ( Christopher Eccleston ), reverdul, in carte se pare ca a avut un rol minor, dar in serial are un rol mai important. In caz ca vi se pare cunoscut actorul este din cauza ca a jucat rolul noului Doctor Who ( 2005 ), primul sezon. Se pare ca a jucat si in Heroes, desi nu-mi aduc aminte de el...
Kevin ( Justin Theroux ) in carte era primar, in serial este seful politiei.
Iar Lucy Warburton ( Amanda Warren ), primarul din serial, in carte nu exista.




Cel mai interesant mi s-a parut video-ul de mai jos...Making The Leftovers Show, fiecare personaj povestea cate ceva, despre personajul lor, si cate chestii generale.
Prezentarea incepe cu o mica poveste despre Triunghiul Bermudelor. Si din timp in timp mai spun cateva povesti despre anumite persoane care au disparut in mod misterios.

No comments:

Post a Comment