Friday, May 9, 2014

ONG Fest 2014 - parc Herastrau

Locatia se schimba, oamenii raman...dar mai putini...
ONG Fest 2014
Facebook : https://www.facebook.com/ONGFest
Daca anu trecut a fost in parc Tineretului anul acesta s-a mutat in parc Herastrau, daca anul trecut stiam mai din timp de eveniment, anu asta am mai aflat dupa 1 mai.
Daca anul trecut a existat si vineri, anul acesta se pare ca este doar sambata si duminica afara.
Ca vineri se pare ca este inauntru. Programul este aici
Daca anul trecut a fost soare si frumos, anu asta se cam aude ploaie...sa vedem.
Dezbaterile, cu locuri limitate 30 pers sunt aici
Activitatiile non formale ( pentru care mergem de fapt ) sunt aici
Avem evenimente :
- Campania Romania fara fracturare la ONG Fest
- Doneaza sange la ONG Fest ( am fost acu o luna deci nu cred ca ma primesc )
Dezbatere publică: Hatespeech-ul în discursul public
Proiecție „On Decency” și „The Turner Film Diaries” @ ONGFest

CONCURS aici daca iti place sa scrii.

Daca anul trecut a cantat printre altii si Popas Band sambata aceasta, incepand cu ora 18.30 trupa de improvizatie FREEZE sustine reprezentatie pe scena festivalului. Incepand cu ora 20.00 canta trupele Les Elephants Bizzares si Bere Gratis. 

Atat anu trecut cat si anul acesta avem Spray Painting by Florin Badita. Despre ce a fost anu trecut aici, de fapt mai multe detalii, ca nu-s poze de anu trecut, ca mi-a fost lene sa mai pun ceva.
Anul acesta este duminica 11 mai la ora 17:00 tot cu Incubator 107


EU VREAU
este o aplicatie https://apps.facebook.com/euvreau/
in care ai 5 domenii ( educatie si voluntariat, protectia mediului, democratie, diversitate si drepturile omului, grupuri vulnerabile ) cu cate 1 - 3 mesaje, alegi un mesaj, alegi o culoare o postezi pe Facebook.
Se numeste implicare. Ce frumos suna, ce vise frumoase croiesc, dar realitatea cam difera.
Oricum pana una alta, eu am salvat niste poze...






No comments:

Post a Comment