Friday, May 16, 2014

CHESTIONAR - lucrarea de disertatie

CHESTIONAR - lucrarea de disertatie

Pe mine nu ma deranjeaza, deci daca aveti chestionare sa mi le "dati"...si editez si documentul asta si va bag daca doriti, pentru alti doritori...momentan am 2 fete...

1. Buna! Sunt studenta in cadrul Facultatii de Marketing - Master Cercetari de marketing (ASE) si realizez o cercetare pentru lucrarea de disertatie. Mai am nevoie de respondenti, poti sa ma ajuti re rog cu completarea chestionarului? https://www.quicksurveys.com/s/Zc8o5 Nu dureaza mai mult de 5 minute.Merci 

2. Mă numesc Barbu Beatrice, sunt studentă la Facultatea de Geografie, din cadrul Universităţii din Bucureşti,la masterul intitulat Evaluarea integrată a stării mediului.Acest chestionar mă va ajuta în elaborarea lucrării de dizertaţie. Scopul studiului este de a scoate în evidenţă problemele de mediu asociate acestor tipuri de spaţii ( spaţii rezidenţiale şi spaţii de divertisment).Durează doar 5 minute completarea chestionarului. Mi-ar fi de mare ajutor. Vă mulţumesc ! https://www.surveymonkey.com/s/TS3WLX8

3. Buna ziua,
imi cer scuze pentru deranj. Am de facut un studiu de caz pentru lucrarea de DISERTATIE.
Daca aveti 5 minute disponibile pentru completarea unui chestionar cu privire la violenta in familie, va multumesc frumos. Pentru accesarea chestionarului va rog sa dati click aici: www.isondaje.ro/sondaj/322756445/
Tin sa mentionez ca acest chestionar este anonim, nu o sa primesc nici o informatie legata de persoana care a completat chestionarul.
Multumesc! O zi placuta!

4. Numele meu este Rez Mihai, sunt student in anul II in cadrul programului de master Managementul Marketingului din cadrul Facultatii de Marketing(ASE) si realizez o cercetare privind piata serviciilor de telefonie mobila din Romania, pentru lucrarea de disertatie.
http://www.isondaje.ro/sondaj/317694470/

5. Dacă aveți amabilitatea de a completa acest chestionar, v-aș fi veșnic recunoscătoare; pentru elaborarea licenței
https://docs.google.com/forms/d/1ZCmau25NKYf_LJ91OgvXcnzBMNJwzb2dqJIvn6h6LeA/viewform?usp=send_form

No comments:

Post a Comment