Wednesday, April 30, 2014

Voucher : Discovery Clinic - Berceni


Am luat voucherul 
  • Consultatie ginecologie
  • Ecografie Transvaginala
  • Ecografie Mamara
  • Test Babes Papanicolau
  • Secretie vaginala completa (secretie cultura col + examen microscopic frotiu)

Pe ansamblu eu sunt multumita. Oricum trebuia sa mai merg si eu la un control Babes Papanicolau, si sa-mi fac si eu o ecografie mamara.
Chiar daca doctora e mai rece ( nu stiu daca as dori-o ca doctora ) eu sunt multumita.
Mi-a facut ecografiile a zis ca nu am nimic, ca nu se vede nimic, m-a mai intrebat daca am mai avut probleme. Si mi-a zis peste 2 saptamani sa sun dupa analize.
Daca doriti interpretare la analize costa 30 lei.
Eu l-am luat fara interpretare, din ce am citit pe acolo nu as avea nimic.
Cam toata lumea zice la recenzie depsre doctora ca este rece
Acu doctora de la ei imi aduce aminte de doctora mea cu care am nascut Mirela Ranga http://panaitsarbu.ro/medici/sectia-obstetrica-ginecologie-i/dr-mirela-ranga/ si ea era mai rece...



Sos. Oltenita, Nr. 38A, Sector 4 - Oraselul Copiilor, vis-a-vis de Gradina de Sud, Bucuresti, Romania
Cand am tiparit voucherul harta m-a aruncat in celalalt capat. Habar nu aveam ce inseamna Gradina de Sud, acu stiu. Este aproape de statia de metrou Constantin Brancoveanu


Si mi-a oferit card de la farmacia Pharma Vision, nu prea sunt multe prin Bucuresti, cica dau gratuit medicamente, ca mai au in pic si expira...Dami a fost foarte multumit de card...intregeste colectia...
http://gentianandreea.blogspot.ro/2014/04/card-de-fidelitate.html




No comments:

Post a Comment