Saturday, December 22, 2012

Farfalle cu sos Bolognese

Am cumparat mai demult o punga de paste Farfalle cu ideea de a incerca ceva nou. Le-am pus deoparte si acu vreo 2 zile le-am regasit. Am cautat retete pe net cum sa le preparam si pana la urma am zis sa incercam cu sos, ciuperci si pui...

Noi am avut Farfalle de la Panzani, in jur de 6 lei si ceva punga. Se gasesc si de la alti producatori si sunt la fel de bune.
La punga sunt cam 4 portii, daca nu mai mult, depinde fiecare cat mananca.






 Le-am pus la fiert. Le-am facut dupa ochi. A stat ceva pe foc, ca era focul mic si nu fierbea apa.


Intre timp pregatim restu de ingrediente
- jumatate de piept de pui, taiat bucatele
- 2 ardei
- jumatate de caserola de ciuperci, taiate
 - o ceapa

 Noi le-am facut in wok, cu ulei, dupa gust si dorinta, si diverse condimente ( boia dulce, curry, piper, sare ). La inceput se caleste ceapa, cu ardei. Dupa cateva minute ciuperciile.
Si la sfarsit puiul. 
  Iar pentru sos am folosit sos Bolognese tot de la Panzani.
 Si se mai tine pe foc cateva minute sa se faca puiul.
 Pastele le-am strecurat si le-am pus intr-o oala sa astepte sosul.

 Noi le-am amestecat ( am facut o mare "ciorba"!!! ).
Mi-au placut. Am crezut ca va fi mult sos, dar nu a fost asa, si ar fi trebuit puiul sa-l tai in bucatele mai mici.

No comments:

Post a Comment