Thursday, November 29, 2012

Noul DM - Piata Gorjului

A venit DM la mine!!!
DM Piata Gorjului - Bdul Iuliu Maniu, nr. 138 - 142 ( era o panificatie...si nu mai stiu ce ), langa Mercerie...vis a vis de pesti si ce a mai ramas in gang...cu electronice cred...

URA!!!...daca vine si Credite Europe Bank ( daca vreti card, da-ti un mail sa va recomand EU, sa-mi dea si mie un bonus !!! si orice intrebare aveti va voi raspunde cu cea mai mare placere, avantaje si pro si contra ) si un Profi [( prietenii stiu de ce il alegem , pe mail detalii pentru doritori ) care-i mailul?! poate va intrebati : badita_gentiana@yahoo.com ] mai aproape...pot muri fericita...dar pana atunci ma bucur de DM...ca era departe Militari Shoping City...iar la Delfinului nu ma duc in fiecare zi...
Daca ati inteles ceva din ce am scris mai sus este bine...sunt un fel de Marcel Proust?! Doar pot sa sper...
Din nefericire nu au avut laptele praf Babylove nr 1 asa ca nu am avut ce sa cumpar...
In schimb am aflat ca au nr 2 ( pret tot 23 lei, 600 gr )...ca la Delfinului nu era decat nr 1 si cel Pre...
Inca nu am aflat care este diferenta intre nr 1 si Pre...
In rest ce sa zic...ce marci au? si preturi...vom face un alt post special pentru marciile DM...
Pana atunci :
http://gentianandreea.blogspot.ro/2012/10/cupon-dm.html
http://gentianandreea.blogspot.ro/2012/07/despre-scutece-pampers.html
http://gentianandreea.blogspot.ro/2012/05/lapte-praf.html
Mda...si azi am fost si eu sa-l vad...de fapt azi s-a deschis, de asta era atata popor pe acolo...eu tot traiam cu impresia, ca ieri s-a deschis, ca ieri era 29.11 si azi ar fi trebuit sa fie 30.11, sfantu andrei si ziua mea...dar nu...maine este...

Mda...azi mai toata lumea care a trecut pe langa el...a si intrat...ca se da reduceri si tombola cu premii...
 Aveti si o harta dragutza...foarte frumos din partea lor...


Eu nu am avut ce sa cumpar...laptele nu mi l-au adus...pampersi mai avem inca vreo 2 - 4 saptamani...servetele umede / uscate am cumparat acu 2 zile...iar restu marciilor...ce sa spun...nu le folosesc?! sau mai am...

Pe 01.12.2012 e inchis asa ca azi si maine...

No comments:

Post a Comment