Thursday, June 7, 2012

Mai am un pic si vine puiul

Nu pot spune ca imi doresc sa vina mai repede...pentru ca cel putin aici sta linistit...nu plange, nu se misca toata ziua, mai bate din cand in cand, mai loveste cateodata mai tare, ma mai deranjeaza un pic, dar ma lasa sa dorm noaptea, si a fost destul de linistit...dupa luna 6 a inceput sa miste mai mult, acum ca am ajuns aproape la luna 9 se simte mai des...
Ma deranjeaza piciorul stang...ma tot doare, in fiecare zi chiar, cel mai naspa este in pat cand ma intorc intr-o parte...se pare ca este de la greutate...
Trecerea de la luna a 6 la luna a 7 s-a vazut...am luat vreo 4 - 5 kg, au inceput durerile, s-a largit bazinul...
E mult 9 luni sa tot astepti sa cresca puiul...nu e greu, dar ma cam plictisesc sa tot astept...desi...dupa ce vine puiul incepe adevaratul chin...sa ai grija de el...sa-l speli, sa-l hranesti, sa-i dai papa...
Cand eram mica si visatoare imi doream multi copii cel putin 3...am avut 2 frati dar nici o sora, asa ca as fi vrut sa am una si ii spuneam mamei...nu-mi faci si mie o sora...
Acu, imi pare rau pentru puiul meu, dar nu cred ca va avea vreun frate sau sora...poate doar daca o sa-mi fie prea dor de o fata...desi am 2 - 3 nepotzele...
E trist sa fii singur la parinti...dar asa e acuma...lumea de abia daca mai face un copil...nu mai ai timp de el...si costa o gramada...la salariu minim pe economie, ce poti sa-ti permiti...
Am considerat ca aveam o varsta...28 de ani...si ca ar trebui sa am si eu un copil...mai ales ca toti prietenii si rudele, aveau cate unu...macar sa fie de aceeasi varsta si sa se joace impreuna...de fapt, am cam intarziat, ca deja sunt diferente de 1 - 2 si 5 ani...
Si apoi ai nevoie de copii sa te intretina la batranete, daca mai ajungem la pensie, ca oricum pesia o sa fie un rest...de nu o sa-ti permiti nimic..
Si da, mi-am facut datoria fata de tara...
Mi-e imi place in Romania, pentru mine nu-i chiar asa de rau...dar daca aveti ocazia plecati din tara...tara nu ne merita...mircea cel batran se rascoleste in mormant...

No comments:

Post a Comment