Friday, February 25, 2011

Teatru : S-a sfarsit cum a inceput














S-a sfarsit cum a inceput ( comedie ) de Sean O’Casey este ultima piesa de teatru la care am fost. Sper sa nu fie si ultima :P...oricum nu a fost stralucita...nu din cauza actorilor...a avut un subiect...tampit ( d p d v al meu ) ...
Cica ar fi fost inspirata dupa un film cu Stan si Brad, sau exista si un film cu acelasi subiect...oricum...nu mi-a placut...
Nu regret ca am fost pentur ca am mai iesti si eu din casa, am mai vazut lume, am mai ras, un pic... etc...
Data : 12 feb 2011, ora 20.00, sala mare, rand 17, categoria 2, sector C, pret : 25.00 lei
Teatrul National Bucuresti
Mai multe detalii despre : http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Comedia_-S-a_sfarsit_cum_a_inceput-la_Teatrul_National_0_270573079.html

Sala era plina, deci lumea se mai duce la teatru...si era sambata seara...nu toti stau in casa, dau se duc in discoteci...apoi la populatia Bucuresti-ului, avem prea putine locuri unde sa mergem sa vedem piese de teatru...

No comments:

Post a Comment