Wednesday, January 5, 2022

Legendele Olimpului - Alexandru Mitru

 COMANDA aici

 Legendele Olimpului. Set 2 Vol

Mi-e mi-a placut cartea Legendele Olimpului, asa am aflat despre zei, bineinteles ca poate chiar mai mult m-a ajutat Hercules si cu Xena.

Dar nu le am in casa, asa ca acu, daca am bani sa-micumpar ce carti vreau eu, o sa mi le iau.

Pe vremea cand eram mica, imprumutam carti de la biblioteca, ca nu aveam bani de ele.

Ma duceam pe la librarie o data pe luna si ma uitam ce frumoase sunt, mai alex cartiile lui Karl May le-as fi vrut, ca nu prea le gaseai de imprumutat.

Era o colectie pe atunci, acu ceva ani am vazut-o pe toata pe olx la vreo 500 si ceva de lei, dar nu am luat-o. unele carti au farmecul lor la varsta potrivita, desi Winnetou ar trebui tot timpul sa fie interesant.


No comments:

Post a Comment