Monday, May 27, 2019

SCM Polimed Apaca

Am primit de la Polimed Apaca o foicica cu un nr de telefon pentru endocrinologie
- luni, miercuri : 14:30 - 19:30
- marti, joi, vineri 08:30 - 14:00

Tel : 0731118674 ( 0731 118 674 / 0731.118.674 )

Multa lume zice ca tot suna la ei si nu raspund.
Eu azi luni am sunat la ora 14:34 si nu a raspuns nimeni...mai incercam...si diseara in vizita pe la ei pana in ora 19:30.

De ce sa merg la ei?
Pentru ca sunt langa mine
Consultatie fara bilet de trimitere 80 RON
Control endocrinologic 40 RON
Ecografie tiroida 70 RON
Referat comisie 60 RON
si ecografia la tiroida zice ca e 70 lei, cea mai ieftina de pe piata, daca nu gaasesti gratuit...nu stiu cine face gratuit.
Era la Memormed o doctora, dar s-a mutat pe nutritie.

ora 16:03 si 16:04 - nu a raspuns nimeni...cred ca trebuie pus pe speker si sunat din 10 in 10 minute pana raspunde cineva...cred ca este la fel ca la Fan Courier / Urgent Cargus sau chiar mai rau...
ora 16:06 direct ocupat...
ora 16:08 suna nu raspunde nimeni...
deci nu se recomanda a suna...ca nu raspunde nimeni...
mers la ei si daca au liber bine...daca nu in alta parte...

Nu recomand Polimed Apaca, decat daca nu aveti ce face...

Alte locatii pentru analize de sange aveti
Synlab Govodarva / Apusului sau Aide Sante / Apusului.
E mult mai ok. Iti raspund la telefon, iti raspund la mail ( Synlab, ceilalti nu au mai raspuns ).
Prima locatie merge cu POS, a doua nu, ca e stricat.

Iar daca vreti pentru bilet trimitere specialitati aveti
- Humanitas Apusului
Mai putin cu fonduri pentru ecografie generala ca nu cred ca o sa prindeti, eu nu am prins...


La Polimed  ORL a fost ok...am fost dimineata pe la ora 09 si am gasit liber, nu se suna de programare se merge direct la cabinet, sunt 2 doctorite, una dimineata, una dupa amiaza. Deci ORL este ok la Polimed...

Endocrinologia poate doar daca ajungi acolo si gasesti liber ca altfel in alta parte.

Atat momentan...daca doriti alte sugestii din partea mea...lasati-mi un comentariu...si va ajut cu cea mai mare placere...

UPDATE
A doua zi am sunat din nou...15:47...nimic, si am zis sun pana raspund...non stop, ca am experienta...dar nu a fost cazul ca a doua ora a raspuns 15:48 EVRIKA !!!
Si m-am programat cel mai devreme pe 18.06...
deci aveti nevoie de vreo 20 - 22 de zile calendaristice...deci mai bine va programati si dupa faceti rost de programare.
Sau mai bine la Humanitas...e un pic mai departe...90 lei ecografia...nu 70 lei, dar raspund mai repede...si sunt mult mai ok...
Nu m-am uitat pe bilet, ca mi-a zis sa fie incepand cu 19.05...sau ceva de genul...dar cred ca ma incadrez...
 
 
UPDATE 11.04.2024
Pentru radiologie programarea se face telefonic la 0748753917 / 0748.753.917
program : L - V = 09:00 - 13:00 si 15:30 - 18:00
Programare la sf lunii pentru luna urmatoare daca doriti cu fonduri.


No comments:

Post a Comment