Friday, June 15, 2018

Pascu Romeo - Omul care a vrut sa fie bagat in seama

Pascu Romeo - un nume ce va ramane cateva ore sau zile in memoria sutelor de oameni ce i-au citit comentariu. A fost un comentariu reusit, ce se vrea a deveni viral. Se pare ca ar fi inceput de la o mica / mare cearta in legatura cu pensiile de handicap.
Se pare ca are legatura cu doamna Silvia Mura cu postarea "Traim in Romania ; tara in care traiesc si acesti sacali !!!" si la un moment dat a aparut comentariu celebru, cel de mai sus.

In replica domnul Romeo ne spune ca mai intai ar fi fost insultat, injurat, si dupa si-a trantit si parerea lui...cam drastica si necizelata pentru multi useri...
https://www.facebook.com/sirbumalina/photos/a.215652185601408.1073741828.196205220879438/393238751176083/?type=3&theater
adica postat 15.06.2018 ora 10:55 pe pagina Pentru autism acum 20:37 a strans 548 share-uri, 145 comentari ( si nu-s de bine ) si multe iconite revoltate.

Pascu Romeo - Omul care a vrut sa fie bagat in seama...dupa cum spune si dansul la o postare publica pe pagina dansului azi 15.06.2018, ora 13:59
https://www.facebook.com/romeo.pascu.14?hc_ref=ARSs_GkBnFQiH_lF3-iZwi9IuIxgvR3taga3hFQoHqfcMILrIH5ldqkhr0oIWCXnjIM&fref=nf
Dar sa cautam mai multe date despre dansul
Pascu Romeo
Se pare ca ar avea in jur de 55 - 65 ani, nu estimez bine, stiu...
Am avut ocazia sa "vorbesc" cu dansul - i-am dat un share si mi-a comentat.
Dar daca a vrut sa fie celebru pentru o zi...de ce sa nu-l ajut si eu ?!
Domnul nu arata rau, nu pare a avea probleme...de orice fel...e un om normal ca toti restul...
Tocmai s-a intors din Eforie cu familia...exista o poza cu o doamna, banuim ca este sotia,
 si are cel putin un baiat ( Pascu Laurentiu )
Domnul Romeo a avut noroc de o copil sanatos, fara handicap, si nu cred ca are nepoti. Nu stim daca va fi la fel de norocos.


Mai jos avem cateva date impartasite chiar de domnul Romeo :
""Intro
Lucrez acum ca electriccian si electronist liberprofesionist posed atestat
Ce putem spune : Electronica a fost o scoala buna, invata-i meserie, eu totusi zic ca cei care au terminat-o nu erau prosti, deci...
Se pare ca s-a mutat la sat http://satul.net/harta-niscov-bz/, https://ro.wikipedia.org/wiki/Ni%C8%99cov,_Buz%C4%83u

Iar la capitolul prieteni se pare ca are 191
Cum o astfel de postare sigur nu va face rost de mai multi, poate chiar va mai pierde din ei.
Unul din ei este chiar baiatul, ca nu l-am vazut sa fie prieteni, si cred ca erau mai devreme.
Au fost niste postari / poze cu baiatul care au disparut.
Iar ca numar este unul normal, pentru cineva de varsta 55 - 65 ani. Si ai mei tot la fel au...bine, nu ...au mai multi ca au invatat sa dea friend request...


Prima data cand am dat peste comentariu am vrut sa scriu : "Da...intr-adevar un copil cu handicap cam este o "epava pentru societate", mai ales in Romania, si daca nu ai bani...e naspa rau...pentru ca nu poti sa te ocupi de un astfel de copil incat sa poate functiona si el cat de cat...sa te fereasca cine vrei tu de asa ceva, dar ca sa zici ca "eu i-as pune la taxa pe cei cu copii cu handicap sau sa fie eutanasiati si eio si parintii sa nu mai faca altii!" de unde ( ca sa nu zic ceva urat ) le-ai scos frate ?! tu gandesti un pic?!...crezi ca cineva VREA copil cu probleme...crezi ca este o alegere?! nu ai bani de teste e ca la loterie...posibil sau nu sa iasa cu probleme...si stai tu linistit si asa tot poti sa ai probleme, sa le descopere la nastere, asa ca asta care nu are sora si mama si sotie si verisoara si ce mai vrei tu...vad ca pe tine nimeni nu te-a nascut...vad ca recomanzi avortul...cand sa-l faca ?! dupa 4 luni in caz ca afli, si nici atunci nu stii sigur daca se naste sigur cu probleme, e cu procentaj ( aveti o sansa de 20 - 70 % sa iasa cu ceva probleme, cum va e norocul ), sau dupa 6 luni cand nu mai ai voie?! si ai uitat de Biserica ?! avortul nu este recomandat...iar cu eutanasierea dupa ce s-a nascut...pai daca e sa o luam asa...unde delimitam handicapul? poate ca cineva trebuia pe tine sa te eutanasieze la nastere - ca sa fiu rea...Din pacate cu cat citesc mai mult cu atat dau de fiinte din ce in ce mai "inteligente"...

"
Incerc sa nu ma enervez si sa nu injur, pentru ca nu este frumos, si la urma urmei tot ce incercam sa facem, noi, toti, cei care ies in strada ( am inteles ca a iesit si domnul Romeo ), cei care lupta impotriva sistemului, pentru idealuri este sa cream ceva de care sa ne mandrim, sa ofere valoare pentru viitor, pentru viitorul copiilor nostri. Pentru copii luptam, si sa facem o lume mai buna, unde nu ne injuram in fiecare minut, si unde respectam pe aproapele nostru. Si apoi nici noi nu ne simtim bine cand suntem injurati, nu?!

Acum, ca l-am cunoscut mai bine pe domnul Romeo, am pus prima mea opinie doar aici, mai sus, nu am mai impartasit-o si pe fb...primeste prea multe injuraturi...iar ca feedback i-am "zis " : " este o altfel de problema pensia pentru handicap adult, pt ca sunt multi care nu o merita...si este o problema diferita pensie pentru handicap copil...care nu alegi tu sa-l faci ( "eu i-as pune la taxa pe cei cu copii cu handicap sau sa fie eutanasiati si eio si parintii sa nu mai faca altii!" ) ...nu toti isi permit sa dea bani pe teste...care oricum dau statistici ( ai sanse de 20 - 70 % sa iasa cu probleme ), iar in Romania daca ai un copil cu probleme si nu ai bani e foarte naspa...iar daca incepem cu eutanasierile atunci sa incepem cu violatorii...ca produc pagube mai mari ( inchisoare, mancarica gratis, nereabilitare, doar 5 ani, peste 60 ani stai doar juma din sentinta, iesi mai violezi pe cineva, tot la fel, si stau pe banii nostri, cei care muncesc, si mai ales distrug copii si familii )"

In Romania nu au fost discuti despre eutanasierea umana, parca doar la Bruxelles s-a pomenit, pentru sinucigasi, nu stiu pentru copii cu handicap. La noi altele sunt problemele asa ca nu cred ca va fi cazul. La noi se fura, nu mai este timp pentru nimicuri deastea...

Printre comentari ce mi s-a parut mai interesant, si productiv pe termen lung, viitor a fost

si a mai fost unul interesant, sa vad daca il mai gasesc...de fapt sunt chiar inca 2, unul langa altul...


Cei mai lezati au fost cei cu copii cu handicap, si ii inteleg, ca de fapt de asta m-am "suparat"
 si eu...
Si se pare ca multi i-au dat share...


Si am mai gasit o discutie interesanta in contradictoriu...


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1831520653808724&set=p.1831520653808724&type=3
Aici avem o parere mai veche a domnului Romeo, care mi se pare normala, sincer vorbind. Nu sunt de acord cu totul cu ea...dar nu comentam acum ce si cum...poate il alta postare...ca ar fi foarte pertinent si interesant...





Sunt foarte obosita, asa ca s-ar putea ca textul sa fie plin de greseli, dar cam asa sunt toate testele mele...nu am depasit clasa a 5 a cum mi-a zis un "cunoscator in comentarii" deci sa nu ma injurati prea mult, daca va vine cheful de a comenta la acest "articol"...
De asta nu m-am angajat intr-un ziar, ca nu am stilul potrivit si coerent de a scrie ceva...
Pupici !

No comments:

Post a Comment