Tuesday, February 28, 2017

Imprimanta OKI C321DN si cartus

Pe data de 17.11.2017 m-am decis sa-mi iau imprimanta
http://gentianandreea.blogspot.ro/2016/11/ce-imprimanta-sa-mi-iau.html
Din pacate, pe zi ce trece sunt mai dezamagita de ea, desi nu stiu daca as fi ales alta, ar fi fost mai bine.
Cartusul este scump pana la urma, si nu vorbesc de cel original care-i in jur de 350 lei, ci de cel compatibil in jur de 100 lei.
E scump pentru ca ramai prea repede fara culoare, si nu tiparesti multe pagini.
Descrierea de 1500 pagini e cu 5%, si nici nu am inteles bine cum functioneaza, dar m-as fi asteptat sa iti spuna exact cate pagini poti tipari.
Oricum la color e mai problematic.
Pentru alb - negru se stie cea mai buna este second hand HP 4000 - 4100 - 4200.
Scoate la pagini...era mai misto daca era si fata verso. Noi nu avem.
Cred ca mi-a tiparit vreo 100 - 150 pagini pana sa raman fara culoare.
Si nu era high definition ca sa zic asa...am selectat si low resolution sau cum se numeste, dar ii cam sters bine de tot...


Pana la urma cartus cred ca voi lua de la Emag.
Si decat sa-ti faci in regim propriu calendare mici, carti de vizita sau calendar A4 mai bine le comanzi, cum ar fi AICI.
Este mult mai firava decat HP 4100, dar la urma urmei este mai noua si color.
Daca nu mi-as fi dorit asa ca hobby, moft, sa am si eu imprimanta color, sa stiti ca nu merita banii.
Sunt prea scumpe cele color.
Si nu iti scoti banii indiferent ce faci cu ea.
Pana la urma s-ar putea chiar una inkjet sa fi fost o varianta mai buna, desi ar fi trebuit sa am grija sa nu picur ceva pe hartie.






No comments:

Post a Comment