Sunday, June 19, 2016

World Class : zumba cu Raluca

http://www.worldclass.ro/group-fitness-classes/zumba

https://www.facebook.com/Raluca-Babaligea-227274277286259/timeline/


Eu pe Raluca am intalnit-o martea la ora 19:05 la Plaza Romania, cartier Militari si mi-a placut de ea.
http://www.worldclass.ro/fitness-center-at-plaza-romania/schedule
Mi-am facut si eu un abonament, la insistentele unei prietene intr-adevar, si pentru ca trebuia sa mai slabesc.
Primul "curs" la care am fost, si a fost bine ca am procedat astfel a fost la zumba cu Raluca.
Mai fusesem la zumba la "premiera" de la Mega Mall
http://gentianandreea.blogspot.gr/2015/10/mega-mall-open-house-world-class-romania.html
si mi se paruse destul de ok si mi-am zis ca as putea sa mai incerc.
De fapt atunci chiar cu Raluca am facut, dar nu mai tin minte care din cele 2 fete era ea.

Ce pot sa spun e ca am fost praf, nimic nu se prindea de mine, nu puteam sa retin mai nici un pas.
Cred ca au fost vreo 10 - 15 melodii, nici acuma nu stiu exact cate, oricum sunt la fel, printre care si Sia - Cheap Trills.
Abonamentul l-am facut doar pe o luna, intre timp a expirat, poate prin octombrie ma mai duc acu e "vacanta" si voi fi plecata.
Am avut ceva probleme cu abonamentul la inceput, dar s-a rezolvat pana la urma.
Nu poti sa incepi de cand vrei tu, am inteles ca se incepe cu data de 10 a lunii, la mine a fost data de 15 a lunii.
Pretul meu e fost de 223 lei, destul de mult dupa parerea mea, mai ales ca eu nu prea ma omor cu sportul, si la banda si bicicleta nici nu am incercat. De fapt multe nu am incercat, unele pentru ca nici nu m-am gandit sa le incerc, si altele pentru ca...mi-a fost lene...si ma gandeam cu groaza ca poate ma munceste prea mult si nu ii de mine...
Cel mai bine este sa fii corporatist, ca ai reducere mai mare. Eu nu-s, dar am fost partener la un corporatist :)) si din cate am inteles este o reducere fata de abonamentul standard, fara "prieteni".

Raluca e insarcinata asa ca poate de asta nu ne-a muncit prea mult, sau poate asa e cu ea. Oricum e lejer. Nu prima ora, ci dupa a doua, a treia...e interesant, si ea e simpatica.
La prima ora am fost praf...pe la melodia 6 - 8, ceva latino, am putut sa fac si eu niste pasi, tot incercam sa mai uit la lume, dar nu prea se prindea nimic de mine.
Deja la a doua ora am putut sa inteleg mai bine pasii, poate ca m-a ajutat si faptul ca intre timp fusesem si la bag boxing, ritm, muzica, etc si am inceput "sa simt" mai bine muzica si ritmul si pasii.
Am inteles ca la 2 - 3 luni schimba melodiile, pasii etc.
Nu am avut ocazia de a afla.

De slabit sa zicem ca am slabit 1 - 2 kg.
Oricum a fost bine.
Daca la inceput ma puneau sa fac flotari ( mai mult la bag boxing a fost asta ) si prima oara nu am facut nici una, acum sa zicem ca pot sa fac una :))...e progres...
Nu mai spun ca dupa ce am terminat prima ora aveam o febra de toate zilele si ca a doua zi bag boxing-ul m-a terminat, si ca joi si vineri de abia mergeam...
Dar dupa a treia ora de zumba, zi in care am fost chiar la 3 ore ( kick boxing, zumba si step ) nu am mai facut febra...
Deci sportul ajuta, doar ca nu-mi place mie...




https://www.youtube.com/user/WorldClassRomania/videos

No comments:

Post a Comment