Saturday, July 11, 2015

Serial : Stitchers ( 2015 )

http://www.imdb.com/title/tt3868848/?ref_=fn_al_tt_1

Stitchers este un nou serial  Sci-Fi aparut pe 2 iunie 2015 de la ABC Family. Este creat de Jeff Schechter, din punctul meu de vedere nu este cunoscut. Serialul mi se pare interesant si sunt 2 personaje cunoscute : Camille ( Allison Scagliotti ) - Claudia ( Warehouse 13 ) si Maggie ( Salli Richardson Whitfield ) - Allison ( Eureka ). Ambele seriale Syfy, si cu o legatura intre ele. Claudia apare in Eureka.
Imi plac serialele SCI-FI, iar Syfy are destule, iar din cele pe care le-am urmarit, le urmaresc doar Lost Girl mi se pare slab, in rest, de abia le astept.
O tanara femeie este recrutata de o agentie secreta guvernamentala ca sa fie "cusuta" in mintiile celor recent decedati, pentru a folosi memoriile lor si a investiga crime.
Kirsten sufera de o boala rara, displazie temporala, nu percepe timpul, care ii permite sa intre in mintiile celor recent decedati.
Tatal lui Kirsten a plecat cand ea era mica si a lasat-o la prietenul lui Eddie. Intre timp Eddie a murit, si Kirsten accepta sa fie cusuta daca va putea sa afle ce s-a intamplat cu Eddie.
Timpul in care cineva poate fi cusut poate diferi de la cateva minute la cateva ore. Timpul lui Eddie expira si Kristen nu are ocazia de a afla ce s-a intamplat cu Eddie.

No comments:

Post a Comment