Sunday, January 11, 2015

Handmade - Cercei crosetati

Acu aproape un an deja am cumparat niste tortite
http://www.samargelim.ro/tortite-de-cercei-cu-arc-si-bila-argintii-100-buc-p-2982.html
si am cochetat un pic anu trecut sa fac niste cercei, dar nu mi-a placut rezultatul.
La sfarsitul anului trecut i-am facut cadou o pereche nasei, pe verde.
Si acum mi-a cerut o pereche pentru o prietena pe negru.
Vad ca cei verzi nu le-am facut poza. Nu prea sunt multumita de rezultat :d.

Dar cui ii place si doreste o pereche apelati-ma.
mess : badita_gentiana
mail : badita_gentiana@yahoo.com
facebook : https://www.facebook.com/pages/Gentianandreea/340544206052547?ref=hl

Donatie : 10 lei

Cercei crosetati Stea negri
- acril 100% Kartopu Gonca 100 gr
comanda fir aici




Intre timp poate ma duc si la un curs :D

Cercei Floare cu 4 petale rozalie
- Havana 25% vascoza, 75% bumbac

Cercei crosetati Floare cu 8 petale, negri
- bumbac 100% Karma 50 gr ( www.stenliyarn.com, www.plenta.bg )

Cercei crosetati Stea verzi
- fir acril 100% Kartopu Gonca 100 gr
comanda fir aici
Cercei crosetati Triunghi negri
- fir Karma bumbac 100% 50 gr ( www.stenliyarn.com, www.plenta.bg )
Cercei crosetati Floare cu 9 petale
- fir acril 100% Kartopu Gonca 100 gr
comanda fir aici
Cercei crosetati Floare model 43 bej
- fir acril 100% Kartopu Gonca 100 gr
comanda fir aici
Acelasi model si pe rosu

Cercei crosetati Triunghi Floare lila
- fir acril 100% Kartopu Gonca 100 gr
comanda fir aici
mov inchis
albastru inchis

Cercei crosetati Triunghi mic vernil
- fir acril 100% Kartopu Gonca 100 gr
comanda fir aici
Cercei crosetati Coloana infinitului roz sau vernil
- fir acril 100% Kartopu Gonca 100 gr
comanda fir aici
Cercei crosetati Floare cerc
- fir acril 100% Kartopu Gonca 100 gr
comanda fir aici



No comments:

Post a Comment