Friday, September 12, 2014

Pampers de la Pampers

Pampers, adica scutece, mai pe limba noastra, eu am folosit Baby Love.
Cand era mic Pampers era mai scump fata de Baby Love ( DM ) asa ca nu l-am incercat, ca aveam doar 200 lei pentru scutece si lapte :D...
Acu sunt, cred ca cam la fel la pret...nr 4 acu este undeva pe la sub vreo 70 lei impartit la 84 buc
Dar nici nu am mai cautat pe altcineva...noi deja trebuia sa fim la olita :D:P

Si cum sa spun...la Pampers am avut o problema, de cateva ori l-am pus invers...si nu mi se pare ca este mai bun decat Baby Love.
Doar de 2 ori am rupt prinderea la Baby Love, in rest Dami nu a facut iritatii, deci a fost foarte bun.

Dar pentru fanii Pampers Elefant are promotii click aici.
Iar pachetele vin cu o carte.

Iar daca cautati si alte oferte atunci
Emag click aici
Evomag click aici
Ventum Kids click aici
Baby Trend click aici

Dami va saluta :
jhhhhhgffffffffffdffdffdcfccvcfvccccvcvcvvv c vv vbv vbv      


No comments:

Post a Comment