Wednesday, June 26, 2013

Jambiere Karina - model Lily Legwarmers

Dupa ce am cautat pe google mai multe despre jambiere si modele, bineinteles, m-am decis pentru modelul acesta, model circular, cu andrele de sosete, nu am gasit nr 4, si am lucrat cu nr 3.5
44 ochiuri, impartite cate 11.
Lucrat 7 randuri 1 ochi pe fata, 1 ochi pe dos
Si modelul de se repeta
rand 1 - 3 ochiuri pe fata
rand 4 ochiuri pe dos
Si dupa 21 de ori lucrat 7 randuri 1 ochi pe fata, 1 ochi pe dos.

P.S. Am inceput sa fac altele pentru 60 ochiuri, cate 15, care ar cam fi pentru o persoana normala, adica pentru mine :P.

La inceput mi s-a parut tare ciudat si incomod, dar a inceput sa-mi placa...




Iar daca nu-ti place sa lucrezi cu andrelele exista chiar un gherghef pentru jambiere, sosete, maneci...si video...https://www.youtube.com/watch?v=KaqGWzYc6n0


Mai multe modele putem gasi aici...as mai incerca alt mode, dar tot circular...

No comments:

Post a Comment