Monday, May 13, 2013

Seriale : Arrow - 2012

Mi-am mai gasit un nou serial...eram pe IMDB si am vazut o lista cu seriale, asa ca m-am uitat si eu pe ea...si  mi-a placut descrierea...
"Spoilt millionaire playboy Oliver Queen is missing-presumed-dead when his yacht is lost at sea. He returns five years later a changed man, determined to clean up the city as a hooded vigilante armed with a bow."

Si semana cu Batman si Spiderman, de fapt mai mult Robin Hood, super eroi, si mie imi plac foarte mult super eroii...asa ca l-am luat sa-l vad...si imi place...
Oliver Queen era un baiat de bani gata rasfatat, care pleaca intr-o croaziera ( Quinne Gamibit ) cu tatal sau< Robert si Sarah sora prietenei sale, Laurel. Are loc un accident vaporul se scufunda, tatal sau, Oliver si inca cineva ajung pe o barca, dar apa si mancare nu ajung pentru toti asa ca ramane Oliver singur si pana la urma ajunge pe o insula.
Acolo il gaseste Yao Fei.
In curand afla ca pe insula mai sunt mai multi mercenari, seful lor fiind Edward Fyers.
Pe insula se afla si fiica lui Yao Fei, Shado.
Si se imprieteneste cu Slade Wilson, nimeni altul decat Crixus din Spartacus.
Rol episod are si Kelly Hu fiind China White, personaj negativ, membru al Triadei.
Lincoln Lee din Fringe apare in rolul The Count, personaj negativ.
Dupa 5 ani un vapor il gaseste si se intoarce in orasul natal Starling City.


Intre timp am vazut toate episoadele si s-a si terminat prima serie.
Nu vom zice sfarsitul ca unde mai este misterul.
Mi-a placut foarte mult serialul.
Vreau sa trag si eu cu arcul, sa vad cum fac sa am o ocazie si dupa o sa mai zic dac o sa-mi placa sau nu.
Si astept cu nerabdare ( nu asa de mare, ca deh, mai am si alte seriale ) sa inceapa si seria 2.

http://www.cinemagia.ro/filme/arrow-578449/

http://www.tvblog.ro/serial/arrow/


No comments:

Post a Comment