Wednesday, April 10, 2013

Ce este gomajul?

Inca nu stiu...incerc sa aflu...
cred ca, daca voi avem timp sa-mi comand voi afla de la
http://www.vulping.ro/oferta/1628/35-lei-in-loc-de-120-lei-pentru-un-tratament-facial-complet-plus-pensat
si am mai citit  ca se poate si home made...
http://www.clicksanatate.ro/9-retete-de-gomaj-pe-care-le-poti-face-acasa_0_5554.html

Rezultatele mai tarziu...intr-un update...


Pana la urma nu am mai cumparat nimic...dar am mai cautat pe google si am gasit o reteta mai accesibila, adica aveam ingredientele acasa...
Un pic de apa, ulei, miere si malai...problema la home made e ca nu stiu exact sa pun...oricum am pus eu ce am pus...iar a doua problema e cat sa frec?! Iar eu am pielea foarte sensibila...
Oricum am frecat eu de mi-am inrosit toata fata...dacz nu a durut?! Eu puteam sa frec ore in sir.
Sunt multumita de rezultat...pielea e mai fina. Dar nu cred ca tre prea des.
Si la inceput am facut infuzie cu musetel sa deschida porii...

No comments:

Post a Comment