Wednesday, February 1, 2012

cred ca ma voi ingrasa

pana acuma am scapat ieftin...pentru ca nu am pus kg pe mine, le aveam pe cele vechi si erau destule...dar se pare ca de vreo 2 saptamani nu imi mai este foame...
de cand am ramas insarcinata din noiembrie anu trecut mancam pentru ca imi era foame si trebuia...la inceput, dimineata imi era lehamite de toate tipurile de mancare, dupa a trecut, dar tot mancam ca imi era foame...si incercam cat mai natural, sau cel putin fructe...mere, pere, mandarine, portocale, m-am chinuit cu niste kiwi ( sunt acrisoare )...ca sa nu racesc, sa am vitamine etc...
dar acu de vreo 2 saptamani nu imi mai este foame...asa ca...o sa pun kg pe mine...sa speram ca nu prea multe...sunt saptamana 16...4 luni, mai am inca pe atat...bebele creste incet si sigur...inca nu misca...
si dupa vom vedea cum sa scapam de ele :(( 

No comments:

Post a Comment