Monday, December 20, 2010

Concert Stefan Banica Jr

Sala Palatului, 16 - 18 decembrie, ora 19.30
concert Stefan Banica Jr - Super Love ( ultimul album )
Nu-s fan Banica, nu am fost si nu voi fi vreodata.
Pret bilet : 130.00 lei. Nu am platit eu biletul, ca nu as fi mers.
Nu pot sa spun ca am regretat, ca nu aveam altceva de facut...si a facut atmosfera...sala era plina...inca nu am aflat raspunsul...cati intra in sala...













a avut si melodii mai cunoscute...si unele mai noi...cum ar fi :
- Cantec pentru Violeta ( mica lui comoara )
- Fa-mi loc in patul tau
- Ho ho ho, simpaticutza...
- Strange-ma in brate, cu Nico ( melodia nu era rea, dar daca ar fi cantat cu orice altcineva in loc de Nico ar fi iesit mai bine )
- E bezna rau in capu tau ( cea mai proasta melodie )
- Ani de liceu ( care a fost la alegere cu nu mai stiu care, oricum nu conta )
- Dansul dragostei...
si multe altele...colinde...etc...







Cel mai interesant moment a fost cand a cantat Madalina Lefter, o fetitza de 12 ani, dar cu o voce superba...mai cunoscuta in Italia decat la noi...Multa bafta Madalina, si sa auzim de bine si peste ani...

Si am mai avut si "zapada"...si a mai castigat cineva o masina...si au fost 4 perechi de dansatori, fete si baieti, unul mai dragutz ca altul...nu stiai pe care sa-l urmaresti...
si am stat in randul 19, intr-o parte...
mai degreaba te uitai la ecran sa-i vezi mai mare decat pe scena...
si au fost o gramada de tineri...
si cam atat...

No comments:

Post a Comment