Friday, September 13, 2024

Provocarile parintilor de azi - Urania Cremene

 De ceva vreme ma tot uitam pe site la Alpha Bank sa-mi iau ceva cu punctele stranse, nu de alta dar aveam vreo 40.000 si tot expirau in fiecare luna...

am incercat la Intersport, dar oferta nu mai era valabila in magazinul de la Afi, si chiar ma gandeam, ca le am degeaba cand ma uit pe ultima oferta si vad

 

Provocarile parintilor de azi

 

 

 

 cartea pe care mi-o doream si nu stiam cum sa o comand...

asa ca am fost foarte fericita ca am puncte si m-am dus sa o iau...

COMANDA aici 

 

Imi place de Urania Cremene, imi place programul ei, nu sunt inca inscrisa, pt ca ... diverse motive, in principal ca nu am timp sa implementez ideiile. Am si prima carte, mi se pare foarte utila, dar trebuie sa le si implementezi, sa ai rabdare, sa repeti in fiecare zi, sau cat mai des posibil.

No comments:

Post a Comment