Friday, November 6, 2020

Scoala : proiectul Cartea

Imi place la scoala.

Poti sa inveti multe lucruri foarte frumoase.

Daca am putea retine tot ce ivatam / citim la scoala am fi savanti.

Datorita pandemiei, si scolii online acum aflu mai multe lucruri si mi se pare fascinante.

Cum ar fi ? poate ma intrebati.

- citit ( dictie ) 

- povesti de care nu stiam ca exista gen https://gentianandreea.blogspot.com/2020/10/file-din-poveste-clasa-ii-a.html

- scris de mana ( deja acu cativa ani facusem un experiment - daca mai tinem minte mai stim sa scriem de mana cu cateva prietene ). Inca am probleme la anumite litere de mana, cele mari.

- semne de punctuatie, cand se folosesc

As participa la toate orele, dar nu sunt work from home, din pacate, si parasesc locatia scolii online asa ca nu prind prea multe, dar pare interesant.

Atat cat pot mai frunzares cartea. Mai ales ca este online, mai dau cate un click la manualul digital, este dragutz, imi place. As vrea sa am 8 ani ca sa merg la "scoala".

Si sa creezi multe proiecte frumoasa, cum ar fi cel de mai jos. Este in lucru, dar o sa trec in mare ideea mea, dupa cerinta din manualul de romana, clasa a II a.

https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20II-a/Comunicare%20in%20limba%20romana/EDP/

sau format pdf, downlodabil

https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20II-a/Comunicare%20in%20limba%20romana/EDP/A625.pdf

 



 Si ma gandeam in felul urmator

- 2 foi A4 pe jumatate, prinse cumva ( capsator etc )

- si de lipit imagini ( de colorat ), ca nu avem talent la desenat

- si pentru animale, sau plante sunt mai ciudat de colorat, alegem personaje din desene animate cum ar fi :









Si lipit / desenat niste chenare in care sa punem niste text, ceva despre imagani.

Cand e gata o sa pun poze.

Sau alte teme asemanatoare, diverse poze din reviste alimente, animale, etc, un fel de colaj de poze, cu chenare ( patrat, rotund, tringhi ) cu scris, ceva detalii despre poza.



No comments:

Post a Comment