Tuesday, November 12, 2019

Telefon mobil Allview X4 Soul Infinity N

Telefon mobil Allview X4 Soul Infinity N 32GB Dual SIM 4G Mocha Gold x4soul inf nmg ( 519 lei )
sau la 450 lei COMANDA aici
- este Allview ( cam au probleme, dar mie imi plac, si am zis sa mai incerc odata cu ei )
Sunt multumita de Samsung J5, dar mai avem nevoie de un telefon.
si poate merge mai bine, ca eu sunt obsedata de aplicatii...
 - ar trebui sa aibe functia de somn peste noapte...mi-a placut, si imi este dor de ea.
Allview Plus 6 o avea.
Saracul de el, in afara ca i-a aparut o pata galbena ( s-a rezolvat la garantie ) si dupa mi l-a scapat de vreo 2 - 4 ori, era foarte bun.
Imi amintesc cu drag de el, dar pacat ca a murit asa de repede.
Asa ca recomandat este dubla husa, folii oglinda peste tot :))) ::))
Dubla protectie am gasit AICI.
Folie oglinda AICI
Nu am gasit folie oglinda, dar mai cautam, sau s-ar putea sa vina cu ea.
Sa speram ca
Procesor
Numar nuclee procesor:
Octa Core
CPU:
Cortex®-A53 Octa-core 1,5GHz
GPU:
Mali T860 MP2
Frecventa procesor (GHz):
1.5
este suficient, nu o sa moara daca copiez vreo 20 - 40 de aplicatii...

Camera: 8MP FF
Camera foto: 16
Ar trebui sa fie mai ok decat Samsung J5 ?!
Daca e soare oricum ies poze bune :))) Nu facem poze pe intuneric, sau daca este innorat.

Memorie RAM: 4GB
Am zis ca nu se mai merita sa iei un telefon sub 4G RAM.
Acum speram sa tina, sa nu cada din mana, sa nu mai faca pete galbene, fanii stiu de ce :)))
Nu cred ca are NFC, dar oricum nu-l folosesc.

No comments:

Post a Comment