Sunday, October 20, 2019

Jocul GO


De GO am auzit de ceva timp, dar nu mi s-a parut atragator ( pentru mine cel putin ). Nu sunt nici fan sah.
Nu am rabdare.

Desi consider ca sahul este un joc foarte intersant, dar unele persoane nu pot sa ii faca fata, cum sunt eu. Poate daca mi l-ar fi prezentat cineva cand eram mai tanara...
Dar as incerca un GO...doua...trei...
GO se zice ca este mai tare decat sahul. Tre sa gandesti mai mult, ai mai multe strategii.
Probabil, nu stiu.

Nu ma atrage nici Go prea mult, dar daca copilului ii place...


Asa ca primul pas este sa-l cumpar de undeva...
COMANDA AICI sau AICI


Al doilea sa trimit copilul la invatat
https://www.facebook.com/events/466371607524815/
In fiecare marti seara de la 18:30
Clubul Sportiv de GO 361
vine in Cartier Hub Drumul Taberelor
sa invete copiii.
Pentru cei care vor sa incerce o lectie demonstrativa, copil fiind, intre 6 si 14 ani, puteti marti 29.10.2019
https://www.facebook.com/events/580130569059723/ tot la Cartier Hub.


No comments:

Post a Comment