Friday, October 11, 2013

Chestionar si carte gratuita

In revista Libertatea pentru femei de azi nr 41 vineri 11 octombrie 2013 apare o rubrica Parerea ta conteaza ! unde suntem invitati ca completam un chestionar online pentru imbunatatirea aspectului si continutului revistei pana pe 20 octombrie 2013 si vom castiga garantat un roman de dragoste de la editura Litera. Trebuie doar sa trimitem un mail la chestionar.lpf@ringier.ro si vom primi un link.
Eu m-am inscris, mie imi place foarte mult sa raspund la chestionare, chestionarele nu prea vin la mine.

Tot in revista am gasit o reteta dragutza foc, si tare buna, dar sa vedem cand avem timp...

Am primit si un raspuns, apreciez ca l-am primit in maxim 5 minute.
Este ceva de genul linkul nu este gata, in maxim 48 de ore il voi primi.

Am primit linkul si acu completam...

UPDATE
29.11.2013
nu am primit cartea

19.12.2013 am primit cartea...O viata...parca o aveam...oricum nu am citit-o...

No comments:

Post a Comment