Sunday, July 24, 2011

Pana de curent Enel

Parca as fi epoca de piatra...cred ca nu mai exista saptamana in care sa nu cada curentul...cel putin nu-l prindeam, ca nu eram acasa...dar acuma sunt...
nu mai am curent :((:((:((...
sunt pe laptop, am castigat vreo 30 de minute...am usb vodafone pt internet ( rds a murit )...si am mai castigat cateva minute...cel putin nu platesc abonamentul la vodafone degeaba...dar in curand va veni intunericul si peste laptop...
e urat rau de tot fara curent...
cica la 23.30 se remediaza problema...multumesc enel...pana atunci o sa adorm...
ai de unde alege?! poti sa-ti gasesti curent din alta parte?! care sa nu pice?!
ce poti sa mai faci cand nu mai ai curent?! pai nimic...mai ales ca e intuneric...sau vine intunericul...este ora 21.00...si ceva acuma...
Pana asta de curent ma trimite la culcare devreme...ce dragutz...
Da, de cateva saptamani, in fiecare saptamana trebuie sa ajustez ora la cuptor...e naspa...
Am inteles ca ar cam trebui sa-mi fac un reflex din asta...adica vin acasa...reglez ora...si dupa, ma duc sa fac orice altceva...dar e greu...
Nu inteleg care este problema...nu cunosc cum functioneaza curentul si de ce are nevoie ca sa alimenteze, dar inainte nu erau probleme de genu asta, mai rar aveai o pana de curent...acu parca e la ordinea zilei...
Se zice ca ar fi din cauza ca sunt prea multe persoane care si-au luat aer conditionat, s-au facut prea multe case ( blocuri parca nu s-au mai construit ) si retelele nu mai sustin alimentarea...
Trist...inseamna ca o sa fie din ce in ce mai rau...pt ca: sa creezi ceva nou...e cam greu in zilele noastre, mai ales daca nu are nevoie de lucru asta cineva care are bani.
Trist...cred ca o sa ma duc sa dorm...laptopu o sa moara in curand...

No comments:

Post a Comment