Monday, March 21, 2011

Voucher : 1 leu bere 250 ml in salsa 3

http://bestdealz.ro/team.php?id=118157
la o astfel de oferta, se cere nr mare, asa ca ne-am adunat mai multi, vreo 6 + 3 + 2 + 3 = 14 pers...am ajuns usor...mergi pe eminescu urmaresti peretii cu nr...dupa benzinarie faci stanga in continuare pe eminescu...e si un teatru...in loc sa faci dreapta sa ajungi la calea mosilor...

sala e mare...la mijloc, inconjurata de mese, in semi intuneric...
cu biletu de intrare ( 15.00 lei ) poti sa iei ceva de la bar...
B 52 ( shot ) , orgasm...si multe altele...15.00 lei
o bere - in jur de 7.00 lei

nu era multa lume...erau cateva perechi, vreo 2 - 5 perechi, care dansau...

muzica nu pot sa spun ca a fost rea, a fost latino...dar nu prea puteai sa dansezi decat daca aveai partener...asa ca...nu a fost chiar atat de interesant...

oricum de mult timp doream sa merg intr-un club salsa...am fost in 3, mai sunt celelalte 4...

si esti sigura ca nu se ia nimeni de tine in salsa...ca nu prea era nimeni :D :P...

tot imi doresc sa invat sa dansez salsa, cha cha si care mai sunt...

tot incercam sa invat cate ceva, dar capu meu nu se prinde...oricum singur nu prea cred ca ai sanse sa inveti ceva...cel putin in cazu meu...nu am cum...ca nu inteleg nimic...


No comments:

Post a Comment